donderdag 22 december 2011

Kerstfeest 2011


Waaauuuwwww... wat heb ik genoten van ons kerstfeest! De curieuzeneuzen keken er al een hele week naar uit, want ze waren enthousiast om hun geschenkje te overhandigen. Een tweetal weken geleden trokken ze namelijk een naam uit een hoed en daarvoor moesten we een cadeautje maken. Ook ik deed mee! We mochten geen cadeautjes gaan kopen in de winkel, maar moesten onze creativiteit gebruiken. En dat is méér dan gelukt! Wat ben ik trots op mijn curieuzeneuzen! Ik stond echt versteld van hun creativiteit en spontaniteit vandaag. Knap werk, curieuzeneuzen!!!! Ze hadden mijn traktatie van hapjes dubbel en dik verdiend! Dankzij nog een paar andere kinderen werd het een echt buffet met allerlei hapjes en drankjes. Een geslaagd kerstfeest!!
Kijk hier naar onze foto's...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten